Uslovi korišćenja

PODACI O TRGOVCU

– Naziv: SZR Iguana
– Adresa: Temerinska 155, Novi Sad
– Delatnost i sifra delatnosti:
– Maticni broj: 100736493
– Pib: 54976909
– Web adresa: www.iguanahandmade.rs
– Kontrak telefon: 0649136388
– Kotakt e-mail: iguanamade@gmail.com

OPŠTI USLOVI

Opsti uslovi poslovanja SZR Iguana internet prodavnice utvrdjeni su uslovima kupovine i prodaje proizvoda,
koje realizuje SZR Iguana. Opsti uslovi poslovanja ineternet prodavnice definisani su u skladu sa zakonom o zastiti potrosaca. Internet prodavnica je informacioni sistem namenjen predstavljanju i prodaji proizvoda potrosacima, njime upravlja SZR Iguana. Korisnik je osoba koja koristi navedeni sistem, odnosno potrosac u internet prodavnici. Opsti uslovi poslovanja definisu delatnost internet prodavnice, korisnike prava i poslovni odnos izmedju prodavca i potrosaca.

SIGURNOST I ZAŠTITA POTROŠAČA

U ime SZR Iguana obavezujemo se da cemo cuvati privatnost svih nasih kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim
poslovnim obicajima i u cilju pruzanja kvalitetne usluge. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo cuvaju i
dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nuzni za obavljanje posla. SZR Iguana je odgovorna za postovanje
nacela zastite privatnosti. Kurirska sluzba koja obavlja i vrsi dostavnu kupljene robe ima mogucnost
pristupa podacima potrebnim za izvrsenje ugovorenog posla, ime, prezime, adresu i broj telefona potrosaca.
Potrosac je odgovoran za pristup svom sistemu i zastitu svih korirnickih infromacija.
Takodje potrosac garantuje za tacnost i istinitost svih infromacija poslatih prodavcu.

NAČIN PLAĆANJA

Potrosac robu placa pouzecem kuriru kurirske sluzbe iskljucivo u dinarskoj vrednosti.

ROK ISPORUKE

Rok isporuke tece od prvog narednog radnog dana posle narudzbine. Za robu kupljenu preko internet proddavnice rok isporuke je do 4 dana od dana prijema porudzbine od strane potrosaca.

NAČIN ISPORUKE

Prodavac se obavezuje da kupljenu robu isporuci na sledeci nacin: Kurirska sluzba (ekterna firma koja vrsi dostavu robe za nas), posiljke donosi na adresu za isporuku u preiodu do 19h svakog radnog dana. Molimo vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja moze preuzeti posiljku. Prilikom preuzimanja posiljke potrebno je da vizuelno pogledate paket da slucajno ne postoje neka vidna ostecenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija znacajno ostecena i posumnjate da je proizvod mozda ostecen (otvoren), odbijete prijem posiljke i odmah nas obavestite. Ukoliko je posiljka naizgled bez ostecenja slobodno preuzmite posiljku i potpisite kuriru adresnicu.
Porudzbina primljena radnim danom do 13h bice isporucena na naznacenu adresu narednog dana do 19h. Kurir pokusava svaku posiljku da uruci u dva navrata. Uobicajna praksa je ukoliko vas kurir nepronadje na adresi, da vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudzbenice i ugovori nov termin isporuke. Po eventualnom povratku posiljke do nas kontaktiracemo vas kako bi ustanovili razlog neurucenja i dogovoriti se o ponovnom slanju.
Isporuka robe se iskljucivo vrsi na teritoriji Republike Srbije, osim na teritoriji AP Kosovo i Metohija.

CENE U SZR IGUANA INTERNET PRODAVNICI

Sve cene su iskazane u dinarima i nemaju skrivenih troskova. Prodavac zadrzava pravo izmena cena ako nije drugacije navedeno (u slucaju akcija i specijalnih popusta). Cene vaze u trenutku kreiranja porudzbine i imaju dejstvo i validnost za naredni period. Navedene cene vaze samo za kupovinu u internet prodavnici i mogu da se razlikuju od cena u maloprodajnim objektima prodavca.

POVRAĆAJ SREDSTAVA

U skladu sa Zakonom o zastiti potrosaca, Potrosac ima pravo da u roku od 14 dana od dana prijema proizvoda bez
navodjenja razloga odustane od ugovora o kupovini. Odustajanjem od ugovora potrosac se oslobadja svih ugovornih
obaveza, osim neposrenih troskova povracaja robe. U slucaju odustanka od ugovora, potrosac ima pravo na povracaj
novca ili zamenu za drugi proizvod. Placena vrednost bice vracena potrosacu nakon sto roba bude vracena u sediste
trgovca. Proizvodi moraju biti nekorisceni, neosteceni i u originalnoj ambalazi, mora biti prilozen originalni racun,
obrazac/izjava o odustanku ugovora. Trgovac ima pravo da uskrati povrat novca ukoliko utvrdi da je roba upotrebljavana i ukoliko nije u ispravnom stanju zbog toga sto je potrosac robom neadekvatno ili nepravilno rukovao.
Povrat novca kupcu ce se izvrsiti na tekuci racun naveden u obrascu u roku od 14 dana od datuma prijema izjave
o odustanku. Kupcu koji nema otvoren tekuci racun povratak novca izvrsice se elektronskim putem postanskom uputnicom u roku od 14 dana od datuma prijema izjave o odustanku. Troskove vracanja novca i dostave robe u ovom slucaju snosi kupac.

SZR Iguana svakom kupcu predlaze da pre svakog odustajanja ili bilo kakvog problema u vezi sa proizvodom bez obzira na razlog (povracaj, zamena, i slicno), javite se nasem operateru na broj telefona 0649136388 ili nas kontaktirate na nas na e-mail: iguanamade@gmail.com za bilo kakav problem.

PRIMEDBE I REKLAMACIJE

TREBA ZNATI

Koza je prirodni materijal. Koza se odrzava specijalnim kremama za kozu ili nekom hidratantnom bezbojnom kremom za ruke i telo. Ako se kremom namaze brusena koza dobice sjaj i postace glatka. Treba izbegavati svetle boje koze. Koza kada se isprlja tesko moze da se ocisti bez ostecenja. Koza na suncu moze da promeni boju. Ukoliko se koza puno kvasi,boja moze da popusti i da na garderobi ostanu tragovi. Po nasem iskustvu dugotrajnost koze u vecini slucajeva zavisi od gornjeg sloja nanesenog vestackog materijala. Sto je manje nanesenog tog sloja koza je dugotrajnija. Odnosno mnogo krace traju koze koje su uradjene kao lak, farbani printevi ili imitacije kao sto su: kroko, zmije. Najdugotrajnija koza je vegetabil u nekim natur varijantama ili razne brusene koze ( nubuci ) kod kojih proizvod sto je stariji, sve lepse izgleda. To su neke od karatkeristika koze koje treba poznavati.

KVAROVI I OŠTEĆENJA

Iguana kao ozbiljna kuca sa zadovoljstvom ce prihvatiti bilo koji kvar ili ostecenje na nasem proizvodu bez obzira na vremenski period upotrebljavanja proizvoda. Zamenicemo cipzare, kopce, snale, postavu i popraviti tehnicka ostecenja kao sto su odlepljivanje, rasivanje i sve ono sto mi kao vrsni majstori mozemo popraviti. Naravno ako popravka ne prelazi vrednost samog proizvoda ili je taj proizvod vidno toliko iznosen i ostecen da se to ne moze uraditi.
Desava se da i posle 20 godina kupac donese na popravku nas proizvod u sasvim urednom stanju. Naravno i takve popravke prihvatamo sa velikim zadovoljstvom, jer nas ti proizvodi vrate u neko nostalgicno vreme, kada smo poceli da gradimo nasu Iguanu.
Ako je proizvod za popravku, mozete ga poslati, u unutrasnjosti paketa napisite problem, sta treba da uradimo, donesite ili posaljite na nasu adresu (Dostavu snosi kupac). SZR Iguana Temerinska 155 Novi Sad ili donesite u nasu prodaju u Beogradu Knez Mihailova 21 a trzni centar Milenijum. Popravke proizvoda ne naplacujemo bez obzira na vremenski period upotrebe samog proizvoda. U slucaju da potrosac zahteva zamenu vidno upotrebljavanog proizvoda ili povrat novca, mi cemo pregledati proizvod i postupiti u skladu sa zakonom o zastiti potrosaca. Za svaki problem pozovite nas na telefon: 064-9136-388 ili nam se obratite punem G-mail-a.

OBAVEŠTENJE O REKLAMACIJAMA

Prodavac je duzan da na prodajnom mestu vidno istekne ovo obavestenje o nacinu i mestu prijema reklamacija, kao i da obezbedi prisustvo lica ovlascenog za prijem reklamacija u toku radnog vremena.

LICE ZA PRIJEM REKLAMACIJA: PRISUTNI PRODAVAC ILI POSLOVODJA.

MESTO PRIJEMA REKLAMACIJA: NA PULTU KOD FISKALNE KASE odnosno na mestu gde je roba kupljena ili telefonom, postom na adresu prodavca, elektronskom postom, elektronskim zapisom.

NACIN PRIJEMA REKLAMACIJA: Potrosac moze da izjavi reklamaciju usmeno na prodajnom mestu gde je roba kupljena, odnosno drugom mestu koje je odredjeno za prijem reklamacija, telefonom, pisanim putem, elektronskim putemt, odnosno na trajnom nosacu zapisa, uz dostavu racuna na uvid ili drugog dokaza o kupovini (kopija racuna, slip i sl.)

Prodavac je duzan da vodi evidenciju primljenih reklamacija i da je cuva najmanje dve godine od dana podnosenja reklamacija potrosaca.

Prodavac je duzan da potrosacu izda pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije, odnosno saopsti broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.

Evidencija o primljenim reklamacijama vodi se u obliku ukoricene knjige ili u elektronskom obliku i sadrzi narocito podatke o podnosiocu i datumu prijema reklamacije, podatke o robi, kratkom opisu nesaobraznosti i zahtevu reklamacije, datumu izdavanja potvrde o prijemu reklamacije, odluci o odgovoru potrosacu, datumu dostavljanja te odluke, ugovorenom primerenom roku za resavanje na koji se saglasio potrosac, nacinu i datumu resavanja reklamacije, kao i informacije o produzavanju roka za resavanje reklamacije.

Prodavac je duzan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od prijema reklamacije, pisanim ii elektronskim putem odgovori potrosacu na izjavljenu reklamaciju. Odgovor prodavca na reklamaciju potrosaca mora da sadrzi odluku da li prihvata reklamaciju, izjasnjenje o zahtevu potrosaca i konkretan predlog i rok za resavanje reklamacije. Rok ne moze da bude duzi od 15 daba, odnosno 30 dana za tehnicku robu i namestaj, od dana podnosenja reklamacije.

Prodavac je duzan da postupi u skladu sa odlukom, predlogom i rokom za resavanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu suglasnost potrosaca.

Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogucnosti da udovolji zahtevu potrosaca u roku koji je dogovoren, duzan je da o produzavanju roka za resavanje reklamacije obavesti potrosaca i navede rok u kome ce je resiti, kao i da dobije njegovu suglasnost, sto je u obavezi da evidentira u evidenciji primljenih reklamacija. Produzavanje roka za resavanje reklamacija nemoguce je samo jednom.

Nemogucnost potrosaca da dostavi prodavcu ambalazu robe ne moze biti uslov za resavanje reklamacije, niti razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti.

Ako isporucena roba nije saobrazna ugovoru, potrosac koji je obavestio prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, popravkom ili zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuce umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe.

Potrosac ima pravo da bira nesaobraznost robe trgovac otkloni opravkom ili zamenom.

Ako otklanjanje nesaobraznosti nije moguce, potrosac ima pravo da zahteva odgovarajuce umanjenje cene ili raskid ugovora.

Potrosac ima sva prava regulisana Zakonom o zastiti potrosaca.

Odgovorno lice: Tucakov Dragan