Uslovi korišćenja

PODACI O TRGOVCU

– Naziv: SZR Iguana
– Adresa: Temerinska 155, Novi Sad
– Delatnost i šifra delatnosti:
– Matični broj: 100736493
– Pib: 54976909
– Web adresa: www.iguanahandmade.rs
– Kontrak telefon: 0649136388
– Kotakt e-mail: iguanamade@gmail.com

OPŠTI USLOVI

Opšti uslovi poslovanja SZR Iguana internet prodavnice utvrdjeni su uslovima kupovine i prodaje proizvoda,
koje realizuje SZR Iguana. Opšti uslovi poslovanja ineternet prodavnice definisani su u skladu sa zakonom o zaštiti potrošača. Internet prodavnica je informacioni sistem namenjen predstavljanju i prodaji proizvoda potrošačima, njime upravlja SZR Iguana. Korisnik je osoba koja koristi navedeni sistem, odnosno potrošač u internet prodavnici. Opšti uslovi poslovanja definišu delatnost internet prodavnice, korisnike prava i poslovni odnos izmedju prodavca i potrošača.

SIGURNOST I ZAŠTITA POTROŠAČA

U ime SZR Iguana obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim
poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i
dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. SZR Iguana je odgovorna za poštovanje
načela zaštite privatnosti. Kurirska služba koja obavlja i vrši dostavnu kupljene robe ima mogućnost
pristupa podacima potrebnim za izvršenje ugovorenog posla, ime, prezime, adresu i broj telefona potrošača.
Potrošac je odgovoran za pristup svom sistemu i zaštitu svih korirničkih infromacija.
Takodje potrošač garantuje za tačnost i istinitost svih infromacija poslatih prodavcu.

NAČIN PLAĆANJA

Potrošač robu plaća pouzećem kuriru kurirske službe iskljucivo u dinarskoj vrednosti.

ROK ISPORUKE

Rok isporuke teče od prvog narednog radnog dana posle narudzbine. Za robu kupljenu preko internet prodavnice rok isporuke je do 4 dana od dana prijema porudzbine od strane potrošača.

NAČIN ISPORUKE

Prodavac se obavezuje da kupljenu robu isporuči na sledeci nacin: Kurirska služba (eksterna firma koja vrsi dostavu robe za nas), pošiljke donosi na adresu za isporuku u preiodu do 19h svakog radnog dana. Molimo vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti posiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pogledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod mozda oštećen (otvoren), odbijete prijem pošiljke i odmah nas obavestite. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite posiljku i potpišite kuriru adresnicu.
Porudzbina primljena radnim danom do 13h biće isporučena na naznačenu adresu narednog dana do 19h. Kurir pokušava svaku pošiljku da uruči u dva navrata. Uobičajna praksa je ukoliko vas kurir nepronadje na adresi, da vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudzbenice i ugovori nov termin isporuke. Po eventualnom povratku pošiljke do nas, kontaktiracemo vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju.
Isporuka robe se isključivo vrši na teritoriji Republike Srbije, osim na teritoriji AP Kosovo i Metohija.

CENE U SZR IGUANA INTERNET PRODAVNICI

Sve cene su iskazane u dinarima i nemaju skrivenih troškova. Prodavac zadržava pravo izmena cena ako nije drugačije navedeno (u slučaju akcija i specijalnih popusta). Cene važe u trenutku kreiranja porudzbine i imaju dejstvo i validnost za naredni period. Navedene cene važe samo za kupovinu u internet prodavnici i mogu da se razlikuju od cena u maloprodajnim objektima prodavca.

POVRAĆAJ SREDSTAVA

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, Potrošač ima pravo da u roku od 14 dana od dana prijema proizvoda bez
navodjenja razloga odustane od ugovora o kupovini. Odustajanjem od ugovora potrošač se oslobadja svih ugovornih
obaveza, osim neposrenih troškova povraćaja robe. U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj
novca ili zamenu za drugi proizvod. Plaćena vrednost biće vraćena potrošaču nakon što roba bude vraćena u sedište
trgovca. Proizvodi moraju biti nekorišćeni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži, mora biti priložen originalni račun,
obrazac/izjava o odustanku ugovora. Trgovac ima pravo da uskrati povrat novca ukoliko utvrdi da je roba upotrebljavana i ukoliko nije u ispravnom stanju zbog toga što je potrošač robom neadekvatno ili nepravilno rukovao.
Povrat novca kupcu ce se izvršiti na tekući racun naveden u obrascu u roku od 14 dana od datuma prijema izjave
o odustanku. Kupcu koji nema otvoren tekući račun povratak novca izvršiće se elektronskim putem poštanskom uputnicom u roku od 14 dana od datuma prijema izjave o odustanku. Troškove vraćanja novca i dostave robe u ovom slučaju snosi kupac.

SZR Iguana svakom kupcu predlaže da pre svakog odustajanja ili bilo kakvog problema u vezi sa proizvodom bez obzira na razlog (povraćaj, zamena, i slično), javite se našem operateru na broj telefona 0649136388 ili nas kontaktirate na naš na e-mail: iguanamade@gmail.com za bilo kakav problem.

PRIMEDBE I REKLAMACIJE

TREBA ZNATI

Koža je prirodni materijal. Koža se održava specijalnim kremama za kožu ili nekom hidratantnom bezbojnom kremom za ruke i telo. Ako se kremom namaze brušena koža dobiće sjaj i postaće glatka. Treba izbegavati svetle boje kože. Koža kada se isprlja teško može da se očisti bez oštećenja. Koža na suncu može da promeni boju. Ukoliko se koža puno kvasi, boja može da popusti i da na garderobi ostanu tragovi. Po našem iskustvu dugotrajnost kože u većini slučajeva zavisi od gornjeg sloja nanešenog veštačkog materijala. Što je manje nanesenog tog sloja koža je dugotrajnija, odnosno mnogo kraće traju kože koje su uradjene kao lak, farbani printevi ili imitacije kao što su: kroko, zmije. Najdugotrajnija koza je vegetabil u nekim natur varijantama ili razne brušene kože ( nubuk ) kod kojih proizvod što je stariji sve lepše izgleda. To su neke od karatkeristika kože koje treba poznavati.

KVAROVI I OŠTEĆENJA

Iguana kao ozbiljna kuća sa zadovoljstvom će prihvatiti bilo koji kvar ili oštećenje na našem proizvodu bez obzira na vremenski period upotrebljavanja proizvoda. Zamenićemo cipzare, kopče, šnale, postavu i popraviti tehnička oštećenja kao što su odlepljivanje, rašivanje i sve ono što mi kao vrsni majstori možemo popraviti. Naravno ako popravka ne prelazi vrednost samog proizvoda ili je taj proizvod vidno toliko iznošen i oštećen da se to ne može uraditi.
Dešava se da i posle 20 godina kupac donese na popravku naš proizvod u sasvim urednom stanju. Naravno i takve popravke prihvatamo sa velikim zadovoljstvom, jer nas ti proizvodi vrate u neko nostalgično vreme, kada smo počeli da gradimo našu Iguanu.
Ukoliko je proizvod za popravku možete ga poslati, u unutrašnjosti paketa napišite u čemu je problem sa proizvodom tj. šta treba da uradimo. Proizvod koji je za popravku možete poslati ili doneti na našu adresu SZR Iguana Temerinska 155 Novi Sad ili isključivo doneti u našu prodaju u Beogradu Knez Mihailova 21 a tržni centar Milenijum. Popravke proizvoda ne naplaćujemo bez obzira na vremenski period upotrebe samog proizvoda. U slučaju da potrošač zahteva zamenu vidno upotrebljivanog proizvoda ili povrat novca, mi ćemo pregledati proizvod i postupiti u skladu sa zakonom o zaštiti potrošača, odnosno doneti odluku o reklamaciji da li ćemo vratiti novac/zamenuti proizvod ili ne. Za svaki problem pozovite nas na telefon: 064-9136-388 ili nam se obratite punem e-mail-a.

OBAVEŠTENJE O REKLAMACIJAMA

Prodavac je dužan da na prodajnom mestu vidno istekne ovo obavestenje o načinu i mestu prijema reklamacija, kao i da obezbedi prisustvo lica ovlašćenog za prijem reklamacija u toku radnog vremena.

LICE ZA PRIJEM REKLAMACIJA: PRISUTNI PRODAVAC ILI POSLOVODJA.

MESTO PRIJEMA REKLAMACIJA: NA PULTU KOD FISKALNE KASE odnosno na mestu gde je roba kupljena ili telefonom, postom na adresu prodavca, elektronskom poštom, elektronskim zapisom.

NAČIN PRIJEMA REKLAMACIJA: Potrošac može da izjavi reklamaciju usmeno na prodajnom mestu gde je roba kupljena, odnosno drugom mestu koje je odredjeno za prijem reklamacija, telefonom, pisanim putem, elektronskim putemt, odnosno na trajnom nosaču zapisa, uz dostavu računa na uvid ili drugog dokaza o kupovini (kopija računa, slip i sl.)

Prodavac je dužan da vodi evidenciju primljenih reklamacija i da je čuva najmanje dve godine od dana podnošenja reklamacija potrošača.

Prodavac je dužan da potrošaču izda pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije, odnosno saopšti broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.

Evidencija o primljenim reklamacijama vodi se u obliku ukoričene knjige ili u elektronskom obliku i sadrži naročito podatke o podnosiocu i datumu prijema reklamacije, podatke o robi, kratkom opisu nesaobraznosti i zahtevu reklamacije, datumu izdavanja potvrde o prijemu reklamacije, odluči o odgovoru potrošaču, datumu dostavljanja te odluke, ugovorenom primerenom roku za rešavanje na koji se saglasio potrošač, načinu i datumu rešavanja reklamacije, kao i informacije o produzavanju roka za rešavanje reklamacije.

Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od prijema reklamacije, pisanim ii elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Odgovor prodavca na reklamaciju potrošača mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu i nameštaj, od dana podnošenja reklamacije.

Prodavac je dužan da postupi u skladu sa odlukom, predlogom i rokom za rešavanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu suglasnost potrošača.

Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogucnosti da udovolji zahtevu potrošača u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu suglasnost, što je u obavezi da evidentira u evidenciji primljenih reklamacija. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija nemoguće je samo jednom.

Nemogućnost potrošača da dostavi prodavcu ambalažu robe ne može biti uslov za rešavanje reklamacije, niti razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti.

Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, potrošač koji je obavestio prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, popravkom ili zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe.

Potrošač ima pravo da bira nesaobraznost robe trgovac otkloni opravkom ili zamenom.

Ako otklanjanje nesaobraznosti nije moguće, potrošač ima pravo da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili raskid ugovora.

Potrošač ima sva prava regulisana Zakonom o zaštiti potrošača.

Odgovorno lice: Pr. Tucakov Dragan